om

det siger CV'et


Arbejde:

Samtale- og sparringspraksis, med stort fokus på studiecoaching, siden 2007. Kurser for studerende, skoler og for virksomheder og gennem KKart.


Fagstøttelærer (SPS) på Det Kongelige Akademi, Arkitektur, Design (tidl. KADK), ugentlige samtaler med studerende, siden 2011.


Udvikler, underviser og kontaktlærer på KUU Kreativ Kommunikation 2016-20.
Formulerede uddannelsens mål og indhold, og underviste i ideudvikling, metoder, proces og grafisk design og formidling, hvilket bl.a. har ført elever frem mod optagelse på videregående kreative uddannelser. Desuden kursusafholdelse i portfoliometode for skolens andre undervisere.
Desuden kontaktlærer.

Grafisk design, kultur-formidling, billedkunst & kurser mm. siden 2007. Primært for teatre og andre kulturinstitutioner, gennem KKart.


Grafisk designer & pressechef i 14 år på Det Danske Teater (nu Folketeatret, turné).


Herudover bl.a.:

SPS-fagstøttelærer på Den Danske Scenekunstskole og 
KUU, Produktionsskolen KUBA.
Mentor for borgere i Københavns Kommune og Hvidovre Kommune.

Formidlingsvejledning på PH Metropol,
undervisning i billedkunst
for børn & unge.
Telefonrådgiver PsykiatriFonden.


Uddannelse:

Industriel designer fra Kunstakademiets Arkitektskole

(nu Det Kongelige Akademi - Arkitektur, Design, Konservering).


Kognitiv coach fra Kognitiv Psykologcenter.


ACT – grund/udvidet/i grupper (Acceptance and Commitment Therapy) hos ACT Danmark.


Ideudvikling, feedback & coaching på DMJX, Mediehøjskolen.





det siger milla om sit arbejde:


"Samtaler, sparring og rådgivning har været en naturlig, kreativ og kommunikativ del af hele mit arbejdsliv.

Efter 14 år som kommunikations- og PR-ansvarlig og grafisk designer på Det Danske Teater, valgte jeg primært at kommunikere direkte med det levende menneske. Det valg har jeg været glad for.

Det er vigtigt for mig at skabe rammen for en god relation og et godt samarbejde. Jeg vil gerne være med til at støtte mod bevidste og meningsfulde valg. Med empati, indsigt og struktur vil jeg kunne guide dig og jer mod realistiske og relevante mål".